Sunday, July 27, 2008

july 23: new album...started recording...one song :)

Wednesday, 23 July 2008

[he posts the lyrics 4 a new song]:

她慈我悲

曲:Vincent Chow 詞:林夕


a1 總會吹 天空只有準許

憑何 重返到 過去

道別也非罪 而她 反應嘉許

為她不忍見貧民 流眼淚

a2 該挽手 偏不該到非州

原來人也可以 這麼瘦

wo... 為著這感受 令她 再沒回頭

善心得使我難受仍接受

b1 實太好 曾成為一對我也理應自豪

遺憾在 無能力控訴

她所愛大得我望不到

別太好

仍隨時關注我再匯報如何和孩童共舞

可興奮過當初枕邊細訴

為人偉大到不可 再擁抱


a3 總要分 肯把小我犧牲

毌忘臨行給我 再一吻

wo… 並未有不忿 慈悲 快樂助人

但悲傷的我留待 誰慰問


b3 絕對好 能成全她志向也覺得自豪

虔誠在 從來未計數

好心卻未想過為好報

會估到

情人曾深愛我最後愛和孩童和諧共舞

比起與我於家中起舞

誰能判斷哪種愛 更高

留我夢裡風沙 自掃

the first song recorded for the new album is "(literally: She Sadly Loves Me)", it's partially a k song, it's rather difficult to sing, that's why had to sing it for a couple of days. again, forgot to upload the photos that i took..., pretty soon there will be more new jobs, will update more frequently, haha!

[source:
http://web.mac.com/leehacken/iWeb/Site/
(*GO THERE 2 SEE THE PIC(s) THAT WENT W/THIS BLOG POST!*)]
[translated by: Tricia]

No comments: